Spring til indhold
Fri fragt til pakkeshop ved 399,- 🤍 Levering 1-3 hverdage 🤍 4.8/5 på Trustpilot
FRI FRAGT TIL PAKKESHOP VED DKK 399+

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvordan kan det være?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

 

1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.

2: (Hvis man har) Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem.

3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk hurtigst muligt, og vi vil være behjælpelige med din ordre.


Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.


Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort, Mobilepay eller Paypal i forbindelse med ordreafgivelsen.


Levering

Kan jeg få gratis fragt?

Ja det kan du!
Ved ordrer over 399 kr. kan du få gratis fragt til pakkeshop (gælder kun Danmark). Der kan dog være få undtagelser hvor varer ikke kan leveres til en pakkeshop og vil derfor ikke tilbydes gratis fragt.


Hvor hurtigt sender I min pakke?

Meget hurtigt!

 

Vi pakker og ekspederer ordre hver hverdag, og bestræber os på at få ordre afsendt samme dag som de bliver bestilt.
Dog for en helgardering kalder vi vores leveringstid 1-3 hverdage og såfremt man bestiller varer fra vores fjernlager afsender vi typisk efter 8-10 hverdage.


Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.

 

 


Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke i pakkeshoppen?

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.

Dette vil dog ikke opfylde returneringsbetingelserne, og betyder at du som kunde vil blive pålagt betaling for returneringen samt for fremsendelsen.


Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?

Dét kan du tro!
Du kan afhente din ordre i vores lokaler ved at vælge dette i checkout, når du bestiller.
Der er åbent for afhentning af ordrer alle hverdage fra klokken 10:00 - 15:00.


Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?

Kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt transportøren eller pakkeshoppen for at høre nærmere.


Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og tjekker trackingnummeret.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. 

 

Har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk – så finder vi en løsning.


Levering til udlandet

Sender I varer til udlandet?

Dét kan du tro!
Vi sender til flere lande, som du alle kan se under vores side omkring fragt.


Priser / Betaling

Hvordan opgives priserne?

Alle priser på elenas.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.


Opkræves der betalingsgebyr?

Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på elenas.dk.


Hvilke betalingskort modtager I?

Vi modtager følgende betalingskort:

 
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
– PayPal
– Mobilepay

Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.


Fortrydelse / ombytning

Hvor lang tids returret har jeg?

Hos elenas.dk har du 30 dages returret. Så længe der returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.

 

Returner produkterne forsvarligt indpakket. Returadressen er:

Elenas.dk
Ringvej 3
7860 Spøttrup (Lem)
Danmark
Noteret: Retur

Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.


Reklamationsret

Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?

Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på elenas@elenas.dk.

 


Vedr. levering af frisk frugt & grønt

Jeg har modtaget noget som er dårligt. Hvad gør jeg?

Har du modtaget noget frugt som ikke lever op til forventningen, ønsker vi besked allerede ved modtagelse eller senest 3 dage efter modtagelsen.
Send os et billede af det frugt som du ikke føler er tilstrækkelig i kvalitet, med kommentar på hvor stort omfanget er på elenas@elenas.dk
I samme mail venligst skriv dit ordrenummer.

Kontakt os

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Ring til os:
+45 7023 1201

 

Skriv en mail:
elenas@elenas.dk


Hvad er jeres åbningstider?

Du kan komme i kontakt med vores kundeservice på telefon alle hverdage mellem 10:00 - 16:00.

 

Mail besvares indenfor 24 timer.


Bruger websitet cookies?

Ja, elenas.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.

 

Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores privatlivsbetingelser.


Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?

Er der et brand eller produkt du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.

 

Skriv til Victor på victor@elenas.dk

Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.


Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?

Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre.

 

Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på elenas@elenas.dk